T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
İstenen Bilgi/Belgeler
|
Hizmetin En Geç Sunulma Süresi
|
1
|
Optisyenlik Müesseselerine Ruhsat Başvuru Dosyası İşlemleri (İlk Açılış İçin)
|
1-Kuruluş tarafından doldurulan Matbu Başvuru Belgesi
2-- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu (2016 yılı için: 263,96 TL) (ATM dekontları kabul edilmez)
3-Belediyeden alınan Çalışma İzin Belgesi KÜŞAD
4-Kuruluşun tüm bölümlerini gösterir 1/100 ölçekli mimar onaylı Proje/Kroki
5-İlçe Sağlık Müdürlüğümüz tarafından doldurulan Ön İnceleme Formu
6-Tabela ve Atölyenin A4 boyutunda Renkli Resmi
7-Kuruluş sahibi gerçek kişi ise Nüfus Kağıdı Fotokopisi, Şirket ise Sicil Gazetesi (Müdürlük/Noter onaylı) ve İkamet Belgeleri
8-Müessese sahibi Şirket ise Ticaret ünvanı, kayıtlı olunan ticaret sicil memurluğunun adı ve ticaret numarası beyanı (Şirket ana sözleşmesi Türkiye Sicil Gazetesinde 01.10.2003 tarihinden önce yayınlanmışsa Türkiye Sicil Gazetesinin aslı veya Kurumca onaylı örneği)
9-Mesul Müdürün kuruluşta çalışmak istediğini gösterir Dilekçe
10-Mesul Müdürün Nüfus Kağıdı Fotokopisi (Müdürlük/Noter onaylı)
11-Mesul Müdürün Diploma/Fenni Gözlükçü Belgesi Fotokopisi (Müdürlük/Noter onaylı)
12-Muhtarlık /Nüfus Müdürlüğünden İkametgah Belgesi
13-Kuruluş Sahip /Sahipleri ile Mesul müdür arasındaki Hizmet Sözleşmesi
14-Mesul müdüre ait Sağlık Raporu (65 yaş üzerinde olanlara optisyenlik yapabileceğine dair sağlık kurulu raporu)
15-Mesul Müdüre ait 2 Adet Fotoğraf
16-Mesul Müdüre ait 26.09.2004 tarih ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53.maddesine göre Adli Sicil Kaydı (e-devlet şifresi ile alınabilir)
17-Mesul Müdür ve Kuruluş Sahibinin İmza Sirküleri
18-Mesul Müdüre ait SGK Giriş Belgesi (Bilgisayar çıktısı olabilir)
19-Kuruluşa ait Vergi Levhası Fotokopisi
20-Belediyelerden alınan yangın İtfaiye Raporu
21-Yönetmelikte belirtilen atölyede bulunması gereken Araç-Gereçlerin Listesi Marka model ve seri numaraları yazılı Beyan (Mesul Müdür Onaylı)
|
Dosya eksiksiz olduğunda 30 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
2
|
Optisyenlik Müesseselerinin Mesul Müdür Değişikliği Başvuru Dosyası İşlemleri
|
1-Eski Ruhsatın İadesi
2-Matbu Başvuru Formu
3- Mesul Müdürün kuruluşta çalışmak istediğini ve resmi kurumda çalışmadığını gösterir Dilekçe
4- Mesul Müdüre ait 2 Adet Fotoğraf (Son 6 ayda çekilen)
5- Mesul Müdürün Diploma/Fenni Gözlükçü Belgesi Fotokopisi (Müdürlük onaylı)
6- Mesul Müdürün Tc numaralı Nüfus Kağıdı Fotokopisi (Müdürlük/Noter onaylı)
7-Mesul Müdüre ait İkametgah Belgesi
8- Mesul Müdüre ait İmza Örneği
9- Kuruluş Sahip /Sahipleri ile Mesul müdür arasındaki Hizmet Sözleşmesi
10- Mesul müdüre ait Sağlık Raporu (65 yaş üzerinde olanlara optisyenlik yapabileceğine dair sağlık kurulu raporu)
11- Yönetmelikte belirtilen atölyede bulunması gereken Araç-Gereçlerin Listesi Marka model ve seri numaraları yazılı Beyan (Mesul Müdür Onaylı)
12- Mesul Müdüre ait 26.09.2004 tarih ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53.maddesine göre Adli Sicil Kaydı (e-devlet şifresi ile alınabilir)
13-SGK Pirim Bordrosu
14- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu (2016 yılı için: 117,21 TL) (ATM dekontları kabul edilmez)
|
Dosya eksiksiz olduğunda 3 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
3
|
Optisyenlik Müesseselerinin Sahip Değişikliği Başvuru Dosyası İşlemleri
|
1- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu (2016 yılı için: 117,21 TL) (ATM dekontları kabul edilmez)
2- Eski Ruhsatın İadesi
3- Belediyeden alınan Çalışma İzin Belgesi KÜŞAD
4- Matbu Başvuru Formu
5-Devir alan ve Devreden arasındaki Devir Sözleşmesi
6-Devir eden ve Devir alanın karşılıklı Dilekçeleri
7- Mesul Müdür ve Kuruluş Sahibinin İmza Sirküleri
8-Yeni Sahibinin Vergi Dairesi ve Vergi Numarası
9-Devir alan gerçek kişi ise Kimlik Fotokopileri
10- Mesul Müdürün kuruluşta çalışmak istediğine dair Dilekçe
11-Devir alan ile Mesul Müdür arasındaki Sözleşme
12-Devir alan şirket ise Ticari Şirket Gazetesi Aslı veya onaylı örneği (Şirket sahiplerinin kimlik fotokopileri)
13- Yönetmelikte belirtilen atölyede bulunması gereken Araç-Gereçlerin Listesi Marka model ve seri numaraları yazılı Beyan (Mesul Müdür Onaylı)
14- Mesul Müdüre ait 2 Adet Fotoğraf (Son 6 ayda çekilen)
15- Yetkili mercilerden alınan yangın tedbirlerinin alındığına dair İtfaiye Raporu
|
Dosya eksiksiz olduğunda 3 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
4
|
Optisyenlik Müesseselerinin Adres Değişikliği Başvuru Dosyası İşlemleri
|
1- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu (2016 yılı için: 117,21 TL) (ATM dekontları kabul edilmez)
2-Kuruluşun tüm bölümlerini gösterir 1/100 ölçekli mimar onaylı Proje/Kroki
3-Yetkili mercilerden alınan yangın tedbirlerinin alındığına dair İtfaiye Raporu
4- Yönetmelikte belirtilen atölyede bulunması gereken Araç-Gereçlerin Listesi Marka model ve seri numaraları yazılı Beyan (Mesul Müdür Onaylı)
5- Mesul Müdürün kuruluşta çalışmak istediğine dair Dilekçe
6- Mesul Müdüre ait 2 Adet Fotoğraf (Son 6 ayda çekilen)
7- Eski Ruhsatın İadesi
8- Matbu Başvuru Formu
9- İlçe Sağlık Müdürlüğümüz tarafından doldurulan Ön İnceleme Formu
10-Belediyeden alınmış İşyeri Açılış İzin Belgesi
|
Dosya eksiksiz olduğunda 15 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir
|
5
|
Optisyenlik Müesseselerinin İsim Değişikliği Başvuru Dosyası İşlemleri
|
1- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu (2016 yılı için: 117,21 TL) (ATM dekontları kabul edilmez)
2-Mesul Müdüre ait 2 Adet Fotoğraf (Son 6 ayda çekilen)
3-Kuruluş Sahip /Sahipleri ile Mesul müdür arasındaki Hizmet Sözleşmesi
4-Eski Ruhsatın İadesi
5-Matbu Başvuru Formu
6-Yönetmelikte belirtilen atölyede bulunması gereken Araç-Gereçlerin Listesi Marka model ve seri numaraları yazılı Beyan (Mesul Müdür Onaylı)
7-Tabelanın A4 kağıdı büyüklüğünde resmi
8-İlçe Sağlık Müdürlüğümüz tarafından doldurulan Ön İnceleme Formu
9-Belediyeden alınmış İşyeri Açılış İzin Belgesi
|
Dosya eksiksiz olduğunda 15 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir
|
6
|
Optisyenlik Müesseseleri Ruhsat İptal İşlemleri
|
1-Kuruluş Sahipliğine ve Mesul Müdüre ait Ruhsatın İptaline dair Dilekçeleri
2-Ruhsatname Aslı
3-Kuruluşa ait defterler
|
5 iş günü içinde belgeler İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
7
|
Özel Sağlık Kuruluşları Defter Onayları
|
Kuruluşların talepleri olduğunda;
1-Defter kaydı ücretlerinin yatırıldığına dair dekont,
2-Numaratörle numaralandırılmış defterlerle birlikte başvurmaları.
|
3 Saat
|
8
|
Yurtdışı Raporlarının İmza Tasdiki
|
Şahıs; Sincan Bölgesinde bulunan Özel Sağlık kuruluşlarından, devlet hastanesinden ve aile hekimlerinden alınan raporla başvurmaları
|
1 Saat
|
9
|
Ismarlama Protez ve Ortez Merkezleri/İşitme Cihazı Merkezleri Ruhsat Belgesi ve Sorumlu Müdür Belgesi İşlemleri
|
1- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu
(ATM dekontları kabul edilmez)
2016 yılı için yatırılacak harç bedelleri:
Merkez Ruhsatı Belgesi Bedeli:240,95 TL
Merkez Sorumlu Müdür Belgesi:129,24 TL
Ruhsat Yenileme Bedeli:117,21 TL
Sorumlu Müdür Belgesi Yenileme:65,12 TL
Personel Çalışma Belgesi:122,07 TL
Personel Çalışma Belgesi Yenileme:52,09 TL
MERKEZİN AÇILACAĞI BİNAYA AİT İSTENEN BELGELER
2-Merkez Sahibi tarafından kuruluşun açılacağı adresin, unvanının, sahibinin açıkça belirtilerek açılma işlemlerinin başlatılmasını talep eden bir dilekçe
3-Merkez olarak kullanılacak yere ait olan ve iç mekânı da gösterir 1/100 ölçekli İlçe müdürlüğünce veya toplum sağlığı merkezince onaylanmış kroki veya plan
4-Merkez olarak kullanılacak yerde yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair ilgili mevzuata göre yetkili olan mercilerden alınan belge
5-Merkezde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan asgari cihaz ve malzemelerin, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi
6- İşitme Merkezi olarak açılacak olan Merkezin Akustik Olarak Ortam Gürültü Raporu (40dB A nın altında olacak). İşitme Merkezleri İçin
KURUCU OLACAK GERÇEK KİŞİDEN VEYA TÜZEL KİŞİLİK TEMSİLCİSİNDEN İSTENEN BELGELER
7-Merkez sahibinin T.C. Kimlik numarası beyanı
8-Tüzel kişiliğin şirket olması halinde, şirket ilanının yayımlandığı ve merkezin açılışının faaliyetleri kapsamında olduğunu gösterir ticaret unvanı, kayıtlı olunan ticaret sicil memurluğunun adı ve ticaret sicil numarası beyanı, bağlı bulunulan vergi dairesi adı ve vergi kimlik numarası beyanı
9-İmza sirkülerinin ilçe müdürlüğünce onaylı örneği
10-(Şirket ana sözleşmesi Ticaret Sicil Gazetesinde 1/10/2003 tarihinden önce yayınlanmışsa Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya Kurumca onaylı örneği)
MERKEZDE SORUMLU MÜDÜR OLACAK KİŞİDEN İSTENEN BELGELER
11-Merkez sahibi ve Sorumlu müdürün Dilekçeleri
12-Sorumlu Müdürün T.C. Kimlik numarası beyanı-2 adet fotoğraf
13-SGK Sigortalı İşe giriş Bildirgesi veya SGK Prim Bordrosu
14-Merkezde görev alacak şahıslara ait diplomanın(Sağlık Bakanlığı tarafından tescilli) veya sorumlu müdür sertifikasının aslına uygunluğunun ilçe müdürlüğünce onaylı örneği
15-Sorumlu müdürün 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı beş yıl veya daha fazla süreyle ya da devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, millî savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, kamunun sağlığına karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından hapis cezasına mahkûm olmadığına dair adli sicil durum beyanı
16-Sorumlu Müdürün mesleğini yapabileceğine dair sağlık durum beyanı
17-Merkez Sahibinin Aynı Zamanda Sorumlu Müdür Olmadığı Durumlarda, Merkez Sahibi İle Sorumlu Müdür Arasında Akdedilmiş Hizmet Sözleşmesi(sözleşmede isimler yazılı olarak, eksiksiz doldurulmuş olacak)
|
Dosya eksiksiz olduğunda 45 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
10
|
Ismarlama Protez ve Ortez Merkezleri/İşitme Cihazı Merkezleri Sorumlu Müdür Belgesi İşlemleri
|
1-Merkez sahibi ve Sorumlu müdürün Dilekçeleri
2-Sorumlu Müdürün T.C. Kimlik numarası beyanı
3-2 adet fotoğraf
4-SGK Sigortalı İşe giriş Bildirgesi veya SGK Prim Bordrosu
5-Merkezde görev alacak şahıslara ait diplomanın(Sağlık Bakanlığı tarafından tescilli) veya sorumlu müdür sertifikasının aslına uygunluğunun ilçe müdürlüğünce onaylı örneği
6-Sorumlu müdürün 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı beş yıl veya daha fazla süreyle ya da devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, millî savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, kamunun sağlığına karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından hapis cezasına mahkûm olmadığına dair adli sicil durum beyanı
7-Sorumlu Müdürün mesleğini yapabileceğine dair sağlık durum beyanı
8-Merkez Sahibinin Aynı Zamanda Sorumlu Müdür Olmadığı Durumlarda, Merkez Sahibi İle Sorumlu Müdür Arasında Akdedilmiş Hizmet Sözleşmesi(sözleşmede isimler yazılı olarak, eksiksiz doldurulmuş olacak)
9-TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu
(ATM dekontları kabul edilmez)
2016 yılı için yatırılacak harç bedelleri:
Merkez Sorumlu Müdür Belgesi:129,24 TL
Ruhsat Yenileme Bedeli:117,21 TL
Sorumlu Müdür Belgesi Yenileme:65,12 TL
|
Dosya eksiksiz olduğunda 3 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
11
|
Ismarlama Protez ve Ortez Merkezleri/İşitme Cihazı Merkezleri Personel Çalışma Belgesi İşlemleri
|
1-Merkez sahibi ve Sorumlu müdürün Dilekçeleri
2-Sorumlu Müdürün T.C. Kimlik numarası beyanı
3-2 adet fotoğraf
4-SGK Sigortalı İşe giriş Bildirgesi veya SGK Prim Bordrosu
5-Merkezde görev alacak şahıslara ait diplomanın(Sağlık Bakanlığı tarafından tescilli) veya sorumlu müdür sertifikasının aslına uygunluğunun ilçe müdürlüğünce onaylı örneği
6-Sorumlu müdürün 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı beş yıl veya daha fazla süreyle ya da devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, millî savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, kamunun sağlığına karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından hapis cezasına mahkûm olmadığına dair adli sicil durum beyanı
7-Sağlık durum beyanı
8-Merkez Sahibi ile çalışan arasında Akdedilmiş Hizmet Sözleşmesi(sözleşmede isimler yazılı olarak, eksiksiz doldurulmuş olacak)
9- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu
(ATM dekontları kabul edilmez)
2016 yılı için yatırılacak harç bedelleri:
Personel Çalışma Belgesi:122,07 TL
Personel Çalışma Belgesi Yenileme:52,09 TL
|
Dosya eksiksiz olduğunda 3 iş günü içinde başvuru dosyası İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
12
|
Ismarlama Protez ve Ortez Merkezleri/İşitme Cihazı Merkezleri Adres Değişikliği İşlemleri
|
1-Merkez olarak kullanılmak istenilen yerin yeni adresinin de belirtildiği Merkez Sahibi ve Sorumlu Müdürü tarafından imzalanmış dilekçe
2-Merkez olarak kullanılacak yere ait olan ve iç mekânı da gösterir 1/100 ölçekli ilçe müdürlüğünce veya toplum sağlığı merkezince onaylanmış kroki veya plan
3-Merkez olarak kullanılacak yerde yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair ilgili mevzuata göre yetkili olan mercilerden alınan belge
4-Merkezde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan asgari cihaz ve malzemelerin, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi
5-İşitme Merkezi olarak açılacak olan Merkezin Akustik Olarak Ortam Gürültü Raporu (40dB A nın altında olacak). İşitme Merkezleri İçin
9- TC Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi TR 29 0001 0025 3300 0010 0063 99 nolu hesaba harç bedelinin yatırıldığını gösterir Banka Dekontu
(ATM dekontları kabul edilmez)
2016 yılı için yatırılacak harç bedelleri:
Merkez Sorumlu Müdür Belgesi:129,24 TL
Ruhsat Yenileme Bedeli:117,21 TL
Sorumlu Müdür Belgesi Yenileme:65,12 TL
|
Dosya eksiksiz olduğunda 15 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
13
|
Ismarlama Protez ve Ortez Merkezleri/İşitme Cihazı Merkezleri Ruhsat İptal İşlemleri
|
1-Kuruluş Sahipliğine ve Mesul Müdüre ait Ruhsatın İptaline dair Dilekçeleri
2-Ruhsatname Aslı
3-Kuruluşa ait defterler
|
5 iş günü içinde belgeler İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
14
|
İlk Açılışta Sağlık Kabini İşletme Uygunluk Belgesi İşlemleri
|
1-Başvuru Dilekçesi (Sağlık kabini açma hak ve yetkisine sahip kişinin dilekçesi)
2-Sağlık Kuruluşunun bütün mekanlarının ne amaçla kullanıldığını gösterir en az 1/100 ölçekli onaylanmış plan örneği
3-Diplomanın önlü arkalı İlçe Müdürlüğünce tasdikli sureti ( Ebe ,hemşire veya sağlık memuru ( Toplum Sağlığı Mezunu))
4-Nüfus Cüzdanın İlçe Müdürlüğünce tasdikli sureti
5-Sosyal Güvenlik Destek Prim Bordrosu
6-6 Adet vesikalık resim
7-İkametgah belgesi
8-Sağlık kabininde bulundurulacak tıbbı malzeme listesi (1997/3 Genelge ekinde Ek-4’de yer alan tıbbı malzeme listesinden oluşturulacak)
9-Sağlık kabininde verilecek hizmetlerin listesi ( 1997-3 Genelge ekinde Ek-5 ‘de yer alan sağlık kabinlerinde sunulabilecek hizmetler listesinden oluşturulacak)
10-Tıbbı Atık Sözleşmesi örneği (aslı görülerek İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından onaylı)
11-Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için sağlık kabinin bütün ortaklarını gösteren Ticaret Sicili Gazetesi ile bütün ortakların ebe, hemşire ve sağlık memuru (toplum sağlığı bölümünden mezun) olduğunu gösterir belge
12-Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için bütün ortakların imzasını içeren ve hangi ortağın sağlık kabinin mesul müdürü olacağının beyan edildiği dilekçe
13-2016 Yılı İçin; Maliye Bakanlığı Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü adına Halk Bankası A.Ş. Batıkent Şubesi TR 93 0001 2009 4570 0044 0000 04 iban nolu hesaba yatırılacak harç bedelleri:
Uygunluk Belgesi: 208,00 TL
Mesul Müdürlük Belgesi İçin: 131,00 TL
Uygunluk Belgesi değişikliklerinde ilk başvurudaki ücretin yarısı, kayıp ve zayi durumlarında ücretin tamamı alınır.
|
Dosya eksiksiz olduğunda 15 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
15
|
Sağlık Kabini Mesul Müdür Değişikliği İşlemleri
|
1- Başvuru Dilekçesi; Mesul Müdür Değişikliğini talep eden başvuru dilekçesi
2-Sağlık Kabini İşletme Uygunluk Belgesi Aslı
3-Diplomanın İlçe Sağlık Müdürlüğünce Onaylı Örneği( Ebe, hemşire veya sağlık memuru (Toplum Sağlığı Memuru))
4-Nüfus Cüzdanın İlçe Sağlık Müdürlüğünce Onaylı Örneği
5-Sosyal Güvenlik Destek Prim Bordrosu
6- 4 Adet vesikalık fotoğraf
7-İkametgah belgesi
8-Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için sağlık kabinin bütün ortaklarını gösteren Ticaret Sicili Gazetesi ile bütün ortakların ebe,hemşire ve sağlık memuru (Toplum Sağlığı bölümünden mezun) olduğunu gösterir belgeler,
9-Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için bütün ortakların imzasını içeren ve hangi ortağın sağlık kabinin mesul müdürü olacağının beyan edildiği dilekçe.
10-2016 Yılı İçin; Maliye Bakanlığı Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü adına Halk Bankası A.Ş. Batıkent Şubesi TR 93 0001 2009 4570 0044 0000 04 iban nolu hesaba yatırılacak harç bedelleri:
Uygunluk Belgesi: 208,00 TL
Mesul Müdürlük Belgesi İçin: 131,00 TL
Uygunluk Belgesi değişikliklerinde ilk başvurudaki ücretin yarısı, kayıp ve zayi durumlarında ücretin tamamı alınır.
|
Dosya eksiksiz olduğunda 5 iş günü içinde başvuru dosyası İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir
|
16
|
Sağlık Kabini Adres Değişikliği İşlemleri
|
1-Başvuru Dilekçesi; adres değişikliğini konu alan başvuru dilekçesi
2-Sağlık Kabini İşletme Uygunluk Belgesinin ,Mesul Müdürlük Belgesinin ve Personel Çalışma Belgesinin Aslı
3-Sağlık Kuruluşunun bütün mekanlarının ne amaçla kullanıldığını gösterir en az 1/100 ölçekli onaylanmış plan örneği
4-Tıbbı Atık Sözleşmesi
5- 6 Adet vesikalık resim
6-2016 Yılı İçin; Maliye Bakanlığı Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü adına Halk Bankası A.Ş. Batıkent Şubesi TR 93 0001 2009 4570 0044 0000 04 iban nolu hesaba yatırılacak harç bedelleri:
Uygunluk Belgesi: 208,00 TL
Mesul Müdürlük Belgesi İçin: 131,00 TL
Uygunluk Belgesi değişikliklerinde ilk başvurudaki ücretin yarısı, kayıp ve zayi durumlarında ücretin tamamı alınır.
|
Dosya eksiksiz olduğunda 15 iş günü içinde başvuru dosyası değerlendirilerek İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
17
|
Sağlık Kabini Sahip Değişikliği İşlemleri
|
1-Başvuru Dilekçesi; Sağlı Kabini sahipliğinin Sağlık Kabinini devretmek istediğine dair dilekçesi
2- Sağlık Kabini İşletme Uygunluk Belgesinin Aslı
3- Devralan ve devredenin dilekçeleri
4-Noter Onaylı Devir Sözleşmesi
5- Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için sağlık kabinin bütün ortaklarını gösteren Ticaret Sicili Gazetesi ile bütün ortakların ebe,hemşire ve sağlık memuru (Toplum Sağlığı bölümünden mezun) olduğunu gösterir belgeler,
6- Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için bütün ortakların imzasını içeren ve hangi ortağın sağlık kabinin mesul müdürü olacağının beyan edildiği dilekçe.
7- Sosyal Güvenlik Destek Prim Bordrosu
8-2016 Yılı İçin; Maliye Bakanlığı Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü adına Halk Bankası A.Ş. Batıkent Şubesi TR 93 0001 2009 4570 0044 0000 04 iban nolu hesaba yatırılacak harç bedelleri:
Uygunluk Belgesi: 208,00 TL
Mesul Müdürlük Belgesi İçin: 131,00 TL
Uygunluk Belgesi değişikliklerinde ilk başvurudaki ücretin yarısı, kayıp ve zayi durumlarında ücretin tamamı alınır.
|
Dosya eksiksiz olduğunda 5 iş günü içinde başvuru dosyası İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
18
|
Sağlık Kabini İşletme Uygunluk Belgesi İptal İşlemleri
|
1-Dilekçe; Ruhsat iptalini konu alan başvuru dilekçesi
2-Sağlık Kabini İşletme Uygunluk Belgesinin , Mesul Müdürlük Belgesinin ve Personel Çalışma Belgesinin Aslı
3- Kuruluşa ait defterler
|
Dosya eksiksiz olduğunda 5 iş günü içinde başvuru dosyası İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir
|
19
|
İşitme Cihazları Uygulama ve Satış Merkezleri Rutin Denetimleri
|
1-İl Sağlık Müdürlüğünün isteği doğrultusunda yönetmelikte belirtilen denetim formları ile Şube personeli tarafından yerinde denetim yapılır.
|
3 İş Günü
|
20
|
İl Sağlık Müdürlüğü Tıp Meslekleri Şubesince istenen Özel Sağlık kuruluşlarının Denetimleri(Optisyenlik Müesseseleri)
|
1-İl Sağlık Müdürlüğünün isteği doğrultusunda yönetmelikte belirtilen denetim formları ile Şube personelleri tarafından yerinde denetim yapılır.
|
5 İş Günü
|
21
|
Çalışma Belgelerinin, Uygunluk Belgelerinin Defter Kayıt ve Teslimi İşlemi
|
1-Özel Sağlık Kuruluşu imza yetkisi olan kişi ve kurum kaşesi ile birlikte başvurma
|
3 İş Günü
|
22
|
Tebligatlar (süre verme, uyarı, şikâyet, dosya iadesi, onaylı kroki teslimi, açma-kapama tebligatı vb.)
|
1-İl Sağlık Müdürlüğünden gelen yazılar ve ekleri kuruluş yetkilisine imza karşılığı teslim edilir.
|
3 İş Günü
|
23
|
Özel Sağlık Kuruluşlarının Faaliyet Durdurma, Açma İşlemleri
|
1-İl Sağlık Müdürlüğünden gelen yazı ve Valilik Makamının Olurları gereği tebliğ edilip,72 saat ön hazırlık süresi verilir.
2-72 saat sonra Şube personeli tarafından kuruluş mühürlenir.
3-Süre bitiminde Şube Personeli tarafından mühür açılır.
|
3 İş Günü
|
24
|
Özel Sağlık Kuruluşların Aylık Açma Kapama (Faaliyet Durdurma) Bildirimi
|
1-Faaliyet durdurma işlemi yapılan Özel Sağlık Kuruluşlarının bilgileri forma işlenip aylık icmalleri İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
2 Saat
|
25
|
KETEM Bilgi Formunun Düzenlenmesi
|
1-Tıp Merkezlerinden gelen KETEM Formlarının icmalleri yapılarak aylık olarak Halk Sağlığı Müdürlüğü Kanser Şubesine gönderilir.
|
3 İş Günü
|
26
|
Mamografi Formu
|
1-Tıp Merkezlerinden gelen Mamografi Formlarının icmalleri yapılarak 6 aylık olarak Halk Sağlığı Müdürlüğü Kanser Şubesine gönderilir.
|
3 İş Günü
|
27
|
Çocuk İhmal ve İstismar Vaka Bildirim Formu
|
1-Tıp Merkezlerinden ve muayenehanelerden gelen Çocuk İhmal ve İstismar Vaka Bildirim Formları 3 aylık olarak İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilir.
|
3 İş Günü
|
28
|
Kapanan Özel Ağız ve Diş Sağlığı Kuruluşlarının Defterlerinin Teslim Alınması
|
1-Dilekçe (İl Sağlık Müdürlüğüne Kapatılmak istendiğine dair dilekçe verdikten sonra)
2-Kuruluşa ait Defterler
|
1 Saat
|
29
|
Eczane Ruhsatlandırma İşlemleri
|
Eczane açılış işlemlerinde ilk başvuru aşağıdaki belgelerle İl Sağlık Müdürlüğüne yapılır.
- Dilekçe
- Eczane olacak dükkânın uzaktan çekilmiş fotoğrafı (Fotoğrafta dükkânın bulunduğu binanın tamamının görülmesi gerekir)
- Eczacının el yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan özgeçmişi
- Eczane olacak yerin yapı kullanım izin belgesi veya yapı ruhsatının onaylı sureti (dükkân ya da işyeri olarak kaydedilmiş olmalıdır)
Başvuru İl Sağlık Müdürlüğünce değerlendirildikten sonra Ankara Eczacı Odası’na muvazaa raporu ile ilgili yazı yazılır. Eczacı Odası’ndan muvazaa olmadığına dair belge geldiğinde İlçe Sağlık Müdürlüğüne ve Eczacıya bilgi verilir. Eczacı aşağıdaki belgelerle İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne başvurur.
1- Matbu form (Eksiksiz doldurulmuş ve nüfus hüviyet cüzdanı kısmı, eczacının ikametgâhının kayıtlı olduğu muhtarlık veya ilgili nüfus müdürlüğünce tasdik edilmiş olmalıdır. Form www.asm.gov.tr den temin edilebilir. Formda T.C. Kimlik Numarası Mutlaka Yer Almalıdır.) 2-Diploma Örneği (İlgili Müdürlükçe Aslı Gibidir kaşesi basılarak tasdik edilecektir.)
3-Göz Raporu
4-Resmi Sağlık kuruluşundan alınmış Sağlık Raporu (raporda "eczacılık mesleğini yapmaya engel iyileşmez bir hastalığı yoktur" ibaresi mutlaka bulunmalıdır.)
5- Adli Sicil Kaydı
6- Eczane olarak kullanılacak yerin mimar veya mühendis tarafından hazırlanmış krokisi
7- 4 adet vesikalık fotoğraf (polaroid veya renkli fotokopi olmamalı, 4X6 cm boyutlarında olmalıdır)
8-Ruhsat Harç Makbuzu Aslı
9-Muvazaa Değerlendirme Raporu
10-Daha Önce Herhangi Bir İşyerinde Mesul Müdürlük Yapan Eczacılardan En Son İşyerinden Ayrılış Belgesi
11- Eczacının diplomadaki soyadı ile şimdiki soyadı farklı ise soyadı değişikliğini gösteren belge (evlilik cüzdanı, boşanma ilamı vb.), evlilik cüzdanının aslı İlçe Sağlık Müdürlüğünce görülüp fotokopisinin “aslı gibidir onayı” yapılacaktır.
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
30
|
Eczane Nakil İşlemleri
|
Eczane nakil işlemlerinde ilk başvuru aşağıdaki belgelerle İl Sağlık Müdürlüğüne yapılır.
- Dilekçe
- Eczane olacak dükkânın uzaktan çekilmiş fotoğrafı (Fotoğrafta dükkânın bulunduğu binanın tamamının görülmesi gerekir)
- Eczacının el yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan özgeçmişi
- Eczane olacak yerin yapı kullanım izin belgesi veya yapı ruhsatının onaylı sureti (dükkân ya da işyeri olarak kaydedilmiş olmalıdır)
Başvuru İl Sağlık Müdürlüğünce değerlendirildikten sonra Ankara Eczacı Odası’na muvazaa raporu ile ilgili yazı yazılır. Eczacı Odası’ndan muvazaa olmadığına dair belge geldiğinde İlçe Sağlık Müdürlüğüne ve Eczacıya bilgi verilir. Eczacı aşağıdaki belgelerle İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne başvurur.
1-Matbu form (Eksiksiz doldurulmuş ve nüfus hüviyet cüzdanı kısmı, eczacının ikametgâhının kayıtlı olduğu muhtarlık veya ilgili nüfus müdürlüğünce tasdik edilmiş olmalıdır. Form www.asm.gov.tr den temin edilebilir. Formda T.C. Kimlik Numarası Mutlaka Yer Almalıdır.) 2-Eczanenin Eski Ruhsatnamesi
3-Göz Raporu
4-Resmi Sağlık kuruluşundan alınmış Sağlık Raporu (raporda "eczacılık mesleğini yapmaya engel iyileşmez bir hastalığı yoktur" ibaresi mutlaka bulunmalıdır.)
5- Adli Sicil Kaydı
6- Eczane olarak kullanılacak yerin mimar veya mühendis tarafından hazırlanmış krokisi
7-Muvazaa Değerlendirme Raporu
8- Eczacının diplomadaki soyadı ile şimdiki soyadı farklı ise soyadı değişikliğini gösteren belgenin noter tasdikli sureti (evlilik cüzdanı, boşanma ilamı vb.)
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
31
|
Eczane Mesul Müdür Tayini İşlemleri
|
1-Eczacının el yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan Özgeçmişi
2-Matbu form (Eksiksiz doldurulmuş ve nüfus hüviyet cüzdanı kısmı, eczacının ikametgâhının kayıtlı olduğu muhtarlık veya ilgili nüfus müdürlüğünce tasdik edilmiş olmalıdır. Form www.asm.gov.tr den temin edilebilir. Formda T.C. Kimlik Numarası Mutlaka Yer Almalıdır.)
3-Diploma Örneği (İlgili Müdürlükçe Aslı Gibidir kaşesi basılarak tasdik edilecektir.) 4-Göz Raporu
5-Resmi Sağlık kuruluşundan alınmış Sağlık Raporu (raporda "eczacılık mesleğini yapmaya engel iyileşmez bir hastalığı yoktur" ibaresi mutlaka bulunmalıdır.)
6-Adli Sicil Kaydı 7-Mesul Müdür Atanma Nedenini Gösteren Dilekçe
8- 4 adet vesikalık fotoğraf (polaroid veya renkli fotokopi olmamalı, 4X6 cm boyutlarında olmalıdır)
9-Eczacı Odası Üyelik kaydı
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
32
|
Eczane Adres Değişikliği İşlemleri
|
1-Adres Değişikliği ve Sebebini Belirten Dilekçe
2-Tadilat Mevcut ise Yeni Eczane Krokisi
3-Belediye tarafından yapılan değişiklik varsa belediyenin ilgili şubesinden alınacak yeni adresi gösteren yazı 4-Gerekli düzeltme kaydının yapılması için eski eczane ruhsatnamesi
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
33
|
Eczane Ruhsat İptali (Kapanma) İşlemleri
|
1-Eczanenin ruhsat iptali talebini açıklayan dilekçe
2-Ruhsatname aslı ve varsa Mesul Müdürlük Belgesi Aslı
3-Uyuşturucu ve Psikotrop İlaçlar dışında diğer beşeri ilaçların ecza deposuna iade edildiğine dair fatura
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
34
|
Vereseli Eczane İşlemleri
|
1-Eczacının el yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan Özgeçmişi
2-Matbu form (Eksiksiz doldurulmuş ve nüfus hüviyet cüzdanı kısmı, eczacının ikametgâhının kayıtlı olduğu muhtarlık veya ilgili nüfus müdürlüğünce tasdik edilmiş olmalıdır. Form www.asm.gov.tr den temin edilebilir. Formda T.C. Kimlik Numarası Mutlaka Yer Almalıdır.)
3-Diploma Örneği (İlgili Müdürlükçe Aslı Gibidir kaşesi basılarak tasdik edilecektir.) 4-Göz Raporu
5-Resmi Sağlık kuruluşundan alınmış Sağlık Raporu (raporda "eczacılık mesleğini yapmaya engel iyileşmez bir hastalığı yoktur" ibaresi mutlaka bulunmalıdır.)
6-Adli Sicil Kaydı 7-Ruhsatname aslı ve varsa mesul müdürlük belgesi Aslı
8-4 adet vesikalık fotoğraf (polaroid veya renkli fotokopi olmamalı, 4X6 cm boyutlarında olmalıdır)
9-Eczacı Odası Üyelik kaydı 10-Noter tasdikli Veraset İlamı
11-Noter tasdikli Feragatname/Muvafakatname
12-Daha Önce Herhangi Bir İşyerinde Mesul Müdürlük Yapan Eczacılardan En Son İşyerinden Ayrılış Belgesi
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
35
|
Eczane Devir İşlemleri
|
Eczane devir işlemlerinde ilk başvuru aşağıdaki belgelerle İl Sağlık Müdürlüğüne yapılır.
- Dilekçe
- Eczane olacak dükkânın uzaktan çekilmiş fotoğrafı (Fotoğrafta dükkânın bulunduğu binanın tamamının görülmesi gerekir)
- Eczacının el yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan özgeçmişi
- Eczane olacak yerin yapı kullanım izin belgesi veya yapı ruhsatının onaylı sureti (dükkân ya da işyeri olarak kaydedilmiş olmalıdır)
Başvuru İl Sağlık Müdürlüğünce değerlendirildikten sonra Ankara Eczacı Odası’na muvazaa raporu ile ilgili yazı yazılır. Eczacı Odası’ndan muvazaa olmadığına dair belge geldiğinde İlçe Sağlık Müdürlüğüne ve Eczacıya bilgi verilir. Eczacı aşağıdaki belgelerle İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne başvurur.
1- Matbu form (Eksiksiz doldurulmuş ve nüfus hüviyet cüzdanı kısmı, eczacının ikametgâhının kayıtlı olduğu muhtarlık veya ilgili nüfus müdürlüğünce tasdik edilmiş olmalıdır. Form www.asm.gov.tr den temin edilebilir. Formda T.C. Kimlik Numarası Mutlaka Yer Almalıdır.) 2-Diploma Örneği (İlgili Müdürlükçe Aslı Gibidir kaşesi basılarak tasdik edilecektir.) 3-Göz Raporu
4-Resmi Sağlık kuruluşundan alınmış Sağlık Raporu (raporda "eczacılık mesleğini yapmaya engel iyileşmez bir hastalığı yoktur" ibaresi mutlaka bulunmalıdır.)
5-Adli Sicil Kaydı
6- Eczane olarak kullanılacak yerin mimar veya mühendis tarafından hazırlanmış krokisi
7- 4 adet vesikalık fotoğraf (polaroid veya renkli fotokopi olmamalı, 4X6 cm boyutlarında olmalıdır)
8-Ruhsat Harç Makbuzu Aslı
9-Muvazaa Değerlendirme Raporu
10-Daha Önce Herhangi Bir İşyerinde Mesul Müdürlük Yapan Eczacılardan En Son İşyerinden Ayrılış Belgesi
11- Eczacının diplomadaki soyadı ile şimdiki soyadı farklı ise soyadı değişikliğini gösteren belge (evlilik cüzdanı, boşanma ilamı vb.), evlilik cüzdanının aslı İlçe Sağlık Müdürlüğünce görülüp fotokopisinin “aslı gibidir onayı” yapılacaktır. 12-Devir eden eczanenin ruhsatı
13-Devir Senedi/Tutanağı
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
36
|
Ecza Deposu Ruhsatlandırma İşlemleri
|
1-Ecza deposu bilgi formu
2-Mesul müdürün dilekçesi
3-Mesul müdürün Nüfus cüzdanının İl Sağlık Müdürlüğünce onaylı sureti
4- Mesul müdürün özgeçmiş 5-Mesul Müdürün mezuniyet Belgesinin Aslı ve Diplomanın Onaylı Sureti, Var İse Uzmanlık belgelerinin Onaylı Suretleri
6-Mesul müdüre ait 6197 Sayılı Kanunun 4. maddesi uyarınca eczacılık yapmaya engel mahkumiyetin bulunmadığına dair yazılı adli sicil beyanı
7-Mesul müdürün Mesleğini yapmayı engelleyecek derecede iyileşmez bedeni ve akli hastalığı bulunmadığına dair sağlık raporu ve iki gözünün görmeden mahrum olmadığına dair uzman doktor raporu
8- Mesul Müdürün Türk eczacılar Birliğince Onaylanmış Meslekten Yasaklama Cezasının olup olmadığına dair Eczacı Odasından Alınacak Belge,
9-Ecza Depoları ve Ecza Depolarında Bulundurulan ürünler hakkında yönetmeliğin 26. maddesi uyarınca çıkarılan kılavuzun okunup tebellüğ edildiğini belirten ve hükümlerine uyulacağı taahhüdünü ihtiva eden imzalı belge,
10-Mesul müdürün yakın tarihte çekilmiş (4) adet
fotoğraf
11-Ecza deposunun adı, kurulacağı yerin açık adresi ve onaylı imar planı
12- Deponun teçhizatını ve bölümlerini gösterir şekilde krokisi
13-Bir ticari şirket tarafından kuruluyor ise, ticaret unvanı, kayıtlı olunan ticaret sicil memurluğunun adı ve ticaret sicil numarası beyanı, şirket ana sözleşmesinin onaylı sureti (mesul müdür ortaklardan biri olmalı, adı, adresi, amaç ve sermaye belirtilmelidir.)
14-Ruhsatname ve mesul müdürlük belgesi harcının ödendiğini gösteren makbuz
15-Ecza deposu olacak yerin tamamının yangın güvenliği açısından uygun olduğuna dair ilgili makamdan alınmış onaylı belge
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır.
|
37
|
Ecza Deposu Nakil İşlemleri
|
1-Ecza deposu bilgi formu,
2-Eski adresteki ecza deposu ruhsatı ve mesul müdürlük belgesi aslı,
3-Nakil yapılacak yerin açık adresi ve onaylı imar planı,
4- Depo Sahibinin veya Yönetim Kurulu'nun nakil ile ilgili Muvafakat Belgesi
5-Ecza deposunun teçhizatını ve bölümlerini gösterir şekilde krokisi,
6-Ecza Deposu olacak yerin tamamının, yangın güvenliği açısından uygun olduğuna dair ilgili makamdan alınmış belge
7- Adres değişikliğini gösteren Ticaret Sicili Gazetesi
8- Ecza deposunun ilçe dışına naklinde ruhsatname harcının ödendiğini gösterir makbuz
9-Ecza deposunun ilçe içinde nakline şerh ücretinin ödendiğini gösterir makbuz
MESUL MÜDÜRE AİT BİLGİLERDE DEĞİŞİKLİK VAR İSE;
10-Mesul müdürün dilekçesi,
11- Mesul müdürün Nüfus cüzdanının İl Sağlık Müdürlüğünce onaylı sureti
12- Mesul müdürün özgeçmiş
13- Mesul Müdürün mezuniyet Belgesinin Aslı ve Diplomanın Onaylı Sureti, Var İse Uzmanlık belgelerinin Onaylı Suretleri
14- Mesul müdüre ait 6197 Sayılı Kanunun 4. maddesi uyarınca eczacılık yapmaya engel mahkumiyetin bulunmadığına dair yazılı adli sicil beyanı
15- Mesul müdürün Mesleğini yapmayı engelleyecek derecede iyileşmez bedeni ve akli hastalığı bulunmadığına dair sağlık raporu ve iki gözünün görmeden mahrum olmadığına dair uzman doktor raporu
16- Mesul Müdürün Türk eczacılar Birliğince Onaylanmış Meslekten Yasaklama Cezasının olup olmadığına dair Eczacı Odasından Alınacak Belge,
17- Ecza Depoları ve Ecza Depolarında Bulundurulan ürünler hakkında yönetmeliğin 26. maddesi uyarınca çıkarılan kılavuzun okunup tebellüğ edildiğini belirten ve hükümlerine uyulacağı taahhüdünü ihtiva eden imzalı belge,
18- Mesul müdürün yakın tarihte çekilmiş (4) adet
Fotoğraf
19-Mesul müdürlük belgesi harcının yatırıldığını gösterir makbuz.
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır
|
38
|
Ecza Deposu Mesul Müdür Tayin İşlemleri
|
1-Dilekçe
2-Nüfus Cüzdanının Onaylı Sureti ve Özgeçmiş (Matbu Form)
3-Mesul Müdürün Mezuniyet Belgesinin Aslı ve Diplomanın Onaylı Örneği var ise uzmanlık Belgelerinin onaylı Örneği
4-6197 Sayılı Kanunun 4.maddesi uyarınca eczacılık yapmaya engel mahkumiyeti bulunmadığına dair yazılı adli sicil beyanı
5-Yakın tarihte çekilmiş 4 adet fotoğraf 6-Mesleğini yapmayı engelleyecek derecede iyileşmez bedeni ve akli hastalığı bulunmadığına dair sağlık raporu ve iki gözünün görmeden mahrum olmadığına dair uzman doktor raporu 7-Mesul müdür eczacının Türk Eczacılar Birliğince onaylanmış meslekten yasaklama cezasının olup olmadığına dair Eczacı Odasından alınacak belge 8-Bu yönetmeliğin 26. maddesi uyarınca çıkarılan Kılavuzun okunup tebellüğ edildiğini belirten ve hükümlerine uyulacağı taahhüdünü ihtiva eden imzalı belge
9-Ticari sicil gazetesi (mesul müdür ortaklığını ve değişikliğini gösterir) 10-Eski mesul müdüre ait istifa dilekçesi ve mesul müdürlük belgesinin aslı
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır
|
39
|
Ecza Deposu Ruhsat İptali İşlemleri
|
1-Ecza deposu sahibi veya ortaklarının kapatma dilekçesi, mesul müdürün istifa dilekçesi 2-Ruhsatname ve mesul müdürlük belgesinin aslı
3-Ecza deposu vasfını yitirdiğine dair İlçe Sağlık Müdürlüğü yazısı
4-İlaç iade faturaları, uyuşturucu ve psikotrop ilaç bilgileri.
|
Gerekli belgelerde eksiklik yoksa 30 dakika ila 60 dakika içinde tamamlanır
|
40
|
Kırmızı/Yeşil/Mor /Turuncu Reçete Kontrolü
|
1-Reçetelerin 1. nüshaları 2-Reçete bilgilerini içeren teslim formu (2 Nüsha)
|
15 gün
|
41
|
Kırmızı, Yeşil ve Mor Reçete Temini ve Biten Ciltlerin Muhafazası
|
1-Reçete ihtiyacını belirten dilekçe 2-Nüfus cüzdanı fotokopisi 3-Reçete bedeli ödendiğini gösterir dekont 4-Aile hekimlerinin sözleşme fotokopisi veya Aile Hekimi olduğunu gösterir belge
|
30 Dk
|
42
|
Eczane ve Ecza Depoları Denetimi
|
Eczanelerin ve ecza depolarının yerinde denetiminin yapılması
|
Yılda 2 Defa / 6 Ay
|
43
|
Eczane ve Ecza depoları İçin Yapılan Şikayetler Üzerine Yapılan İşlemler
|
SABİM, BİMER üzerinden yapılan başvuru veya şikâyete ait dilekçe
|
İncelemeci tarafından yasal süre olan 30 gün içinde neticeye bağlanarak şubemize gelmesinden itibaren İl Sağlık Müdürlüğüne görüş sorulması gerekmiyor ise 2 saat içinde tamamlanır. İl Sağlık Müdürlüğüne görüş sorulması halinde cevabı beklenerek işlem yapılır.
|
44
|
Tıbbi Cihaz satış, imalatçı, ithalatçı bayi toptancı perakendeci ve depolara yetki belgesi düzenlenmesi
|
1-Dilekçe
2-Yazılı hizmet sözleşmesi(Varsa)
3-Sorumlu müdür satış tanıtım elemanı, Klinik destek elemanı(varsa) yeterlilik belgeleri
4-Türkiye Ticaret Sicil Gazetesi örneği
5-Vergi levhası örneği
6-İmza sirküleri örneği
7-Taahhütname
8-İş yeri açma ve çalışma ruhsatı
9- 2 şer adet fotoğraf, kimlik fotokopileri, firma şirketse ortakların kimlik fotokopileri, firma mersis numarası
e- posta adresi
10- Firma sahibinin sorumlu müdür olmadığı durumlarda firma sahibi ve ortakları ile sorumlu müdür arasında akdedilmiş yazılı hizmet sözleşmesi(Tüm şirket ortaklarının sorumlu müdür yazılı hizmet sözleşmesine isimleri ve imzaları yazılı olması)
11- Tıbbi cihaz satış ve yetki belgesi, sorumlu müdür çalışma belgesi, satış ve tanıtım elamanı çalışma belgesi ve kimlik kartı, klinik destek elemanı çalışma belgesi ve kimlik kartı, için genel bütçe ziraat bankası Ankara Kamu Girişimi Şubesi Iban No TR 290001002533000010006399 hazine hesabına yatırılacaktır. Dekont ta kuruluşun vergi numarası kuruluşun adı ve paranın ne için yattığını belirtilmelidir..
|
|
45
|
Ambulans Temini
|
Dilekçe
|
Ambulans İl Sağlık Müdürlüğünce temin edilir.
|
46
|
Diyaliz Merkezlerinden Su Numunesi Alma
|
Dilekçe
|
Su numunesi alınıp, 2 (iki) saat içerisinde ilgili laboratuvara teslim edilir.
|
İlk Müracaat Yeri
|
İkinci Müracaat Yeri
|
Adı Soyadı: Dr. Selen KIRATLI
|
Adı Soyadı: Abdullah KÜÇÜK
|
Ünvan: İlçe Sağlık Müdürü
|
|
Adres: U. Hasan Mah. Candan Sok. No:2 Sincan/ANKARA
|
Adres: Tandoğan Mah. Zeki Uğur Cad. Hükümet Konağı Sincan/ANKARA
|
Tel: (312)273 45 65
|
Tel: (312)270 27 80
|
Faks: (312)273 03 73
|
Faks: (312)271 85 84
|
E-posta: ankara.sincansm@saglik.gov.tr
|
E-posta: sincan@sincan.gov.tr
|